کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مادیران به جنگ متقلب‌ها رفت

مادیران به جنگ متقلب‌ها رفتوجود مواد مصرفي تقلبي HP یکی از مواردی بوده که همواره در بازار چاپگرها مطرح است و خسارت‌های زیادی را برای کاربرانی که از این کارتریج‌ها استفاده کرده‌اند، دربر داشته است.

Lexmark, Epson, Samsung, canon, HP و غیره برندهاي مختلف چاپگرهاي جوهرافشان، ليزري و سوزني در بازار ايران هستند كه در اين بين برندهاي HP و Epson سهم قابل توجهي از بازار خريد و فروش چاپگر را به خود اختصاص داده‌اند. بسياري از اين برندها داراي نمايندگي رسمي و انحصاري هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ چاپگرهاي جوهرافشان و اسكنرهاي اپسون نیز جزو برندهایی است که با گارانتي ماديران در سراسر ايران توزيع مي‌شوند. اما برخي ديگر از جمله چاپگرهاي ليزري و جوهرافشان HP، به دليل نبود نظارت صحيح، به سهولت و با گارانتي‌ شركت‌هاي مختلف به فروش مي‌رسند.
عرضه نمونه‌هاي قاچاق يا تقلبي و به خصوص عرضه مواد مصرفي تقلبي در بازار نيز بيشتر به دليل وجود بيش از يك نمايندگي معتبر براي اين كالاهاست.

با توجه به تجربه شركت ماديران در زمينه تهيه و توزيع مواد مصرفي چاپگرهاي جوهرافشان، اكنون اين شركت اقدام به تهيه مواد مصرفي چاپگرهاي ليزري HP با نام تجاري ميوا کرده است.
لذا به زودي و با هدف حمايت از مصرف كننده، مواد مصرفي HP با برند ميوا «MEVA» توسط ماديران در بازار عرضه خواهد شد.

اكثر كاربران با اصطلاحاتي مانند كارتريج‌هاي ليزري «طرح» آشنا هستند.
اين كارتريج‌هاي ليزري كه نمونه‌هاي كپي‌برداري شده از كارتريج‌هاي ليزري اورجينال هستند، در بازار به وفور يافت مي‌شوند. نكته جالب اينكه تمامي اين کارتريج‌ها در بسته‌بندي اصل و با هولوگرام اصلي فروخته شده و از لحاظ ظاهري تفاوتي با کارتريج‌هاي اصل ندارند.
اما بی‌کيفيتی به دليل استفاده از قطعات يا پودر تونر غيراستاندارد، به چاپگرهاي ليزري آسيب‌هاي جدي مي رسانند و اين امر نارضايتي وسيع خريداران را در پي داشته است.

متاسفانه نمونه‌هاي طرح كارتريج به قدری در بازار داخلي متقاضي دارند كه در كلاس‌هاي A،B،C و با قيمت‌هاي مختلف در بازار عرضه شده و فروشندگان بدون ارايه اطلاعات دقيق در مورد مشكلات استفاده از اين كارتريج‌ها، آنها را به مصرف‌كنندگان مي‌فروشند.

اقداماتي كه از سوي برخي فعالان بازار مواد مصرفي HP صورت مي‌گيرد نه تنها باعث متضرر شدن عرضه‌كنندگان كارتريج‌هاي اورجينال شده، بلكه صدمات جدي بسياري نيز به چاپگر كاربران وارد كرده است. متاسفانه در این زمینه اطلاع‌رساني دقيقي برای مصرف‌كننده انجام نشده و به عبارتي از اعتماد يا بي‌اطلاعي مصرف‌كننده سوءاستفاده مي‌شود.

كالاهاي مصرفي HP با نام تجاري ميوا «MEVA» به علت بهره‌مندي از مزاياي رقابتي مهم نظير قيمت مناسب، كيفيت بالا، فراواني، سهولت دسترسي و خدمات پس از فروش، گزینه بسيار مناسبي براي كالاهاي مصرفي اورجينال است. كيفيت محصولات MEVA پس از گذراندن آزمايش‌هاي مختلف و دقيق از سوي كارشناسان ماديران تاييد شده و تحت ضمانت و گارانتي تعويض اين شركت به فروش مي‌رسد.
براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توان با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل کرد و يا به وب سايت رسمي شركت ماديران به آدرس www.maadiran.com مراجعه کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10900 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/06/14 تعداد مشاهده: 2090
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمدی 1391/06/14 09:57
از کجا بدانیم جنسی که مادیران می خواد بده تقلبی و نامرغوب نباشه!!!! چندین ریبون اپسون سوزنی خریدیم از مادیران با مارک میوا بعد از مدتی کار کردن همشون پاره می شد. نکنه این سری کارتریج هاش اینجوری باشه؟؟؟
شاید مادیران هم یم خواد از این بازار بل بشو می خواد بی نصیب نباشه!!